iDance- Χορεύουμε μαζί για το αυτονόητο, στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

0
69

Αυτονόητο να κινούμαστε, να χορεύουμε, να νικάμε τη βαρύτητα, να απογειωνόμαστε. Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος iDANCE, η Στέγη οργανώνει για δεύτερη χρονιά ένα διαδραστικό συνέδριο που καταρρίπτει στερεότυπα και προτείνει καινοτόμες πρακτικές για να απογειώσει, σωματικά και ψυχικά, χορευτές με και χωρίς αναπηρία.Σε συνεργασία με τρεις ευρωπαϊκούς φορείς, το ολλανδικό Holland Dance Festival, το σουηδικό Skånes Dansteater και τη βρετανική Stopgap Dance Company.

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος iDance, η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση οργανώνει για δεύτερη χρονιά ένα εξωστρεφές, διαδραστικό συνέδριο που καταρρίπτει στερεότυπα και προτείνει καινοτόμες πρακτικές για να απογειώσει, σωματικά και ψυχικά, χορευτές με και χωρίς αναπηρία.

Σε συνεργασία με τρεις ευρωπαϊκούς φορείς –το ολλανδικό Holland Dance Festival, το σουηδικό Skånes Dansteater και τη βρετανική Stopgap Dance Company– και παρουσία ειδικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η φετινή διοργάνωση φιλοδοξεί να προωθήσει, τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη, προοδευτικές ιδέες για την εξέλιξη των δεξιοτήτων των ατόμων με αναπηρία και την πρόσβασή τους στην τέχνη του χορού και, κατ’ επέκταση, στον πολιτισμό.

Στους εισηγητές περιλαμβάνονται καλλιτέχνες, ερευνητές, κοινωνικοί ακτιβιστές, φοιτητές και επαγγελματίες του πολιτιστικού χώρου, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ το πρόγραμμα δίνει την ευκαιρία για εκμάθηση νέων τεχνικών και χορογραφιών συμπεριληπτικού χορού, υπό την καθοδήγηση σημαντικών δασκάλων και οργανώσεων.

2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Μικρή Σκηνή & σε διάφορους χώρους της Στέγης
11:30-17:00
Είσοδος ελεύθερη

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ομιλίες | Μικρή Σκηνή
Με ταυτόχρονη διερμηνεία σε ελληνικά και αγγλικά, καθώς και στην ελληνική νοηματική γλώσσα, σε όλες τις παρουσιάσεις.11:30-11:45 | Καλωσόρισμα11:45-12:15 | Χορός και Αναπηρία: Μια επισκόπηση θεωριών και πρακτικών χορού χωρίς διακρίσεις 
Ομιλήτρια:
Μπετίνα Παναγιωτάρα, θεωρητικός χορού & δημοσιογράφος

Ποιο είναι το περιεχόμενο του συνεχιζόμενου δημόσιου διαλόγου πάνω στον χορό και την αναπηρία και ποια είναι τα υπάρχοντα εκπαιδευτικά πλαίσια; Αυτή η παρουσίαση θα περιγράψει και θα εξετάσει τις υπάρχουσες κοινωνικοπολιτιστικές συνθήκες, τις εκπαιδευτικές υποδομές και τις διαθέσιμες πρακτικές του χορού χωρίς διακρίσεις, εστιάζοντας σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα iDance, το οποίο χρηματοδοτείται από το Eramus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η πρόθεση είναι να σκιαγραφήσουμε, να εξετάσουμε και να συζητήσουμε υπάρχουσες πραγματικότητες –ειδικά στην εκπαίδευση– στο πεδίο του σύγχρονου χορού και της αναπηρίας, παραθέτοντας από συγκεκριμένες μελέτες περιπτώσεων μέχρι εθνογραφικές προσεγγίσεις, καταλήγοντας σε έναν ενδεικτικό οδηγό βέλτιστων πρακτικών που συμβάλλουν στην ποικιλομορφία του πεδίου.

12:15-13:15 | Χορός χωρίς σύνορα
Πώς μπορεί να διαδοθεί η γνώση που κατέχουν οι καλλιτέχνες με αναπηρία; Και πώς μπορούν οι καλλιτέχνες με αναπηρία να φτάσουν να αναλάβουν ηγετικούς ρόλους;
Πάνελ συζήτησης με χορευτές και χορογράφους που έχουν συμμετάσχει σε διεθνή προγράμματα ανταλλαγής στο πλαίσιο του iDance.

Ομιλητές:
Siobhan Hayes, προσωρινή καλλιτεχνική συνδιευθύντρια (Stopgap Dance Company, Ηνωμένο Βασίλειο)
Madeleine Månsson, χορεύτρια (Skånes Dansteater, Σουηδία)
Chris Pavia, καλλιτέχνης του χορού (Stopgap Dance Company, Ηνωμένο Βασίλειο)
Sander Verbeek, χορευτής (Holland Dance Festival, Ολλανδία)
Ντέμη Παπαθανασίου, χορεύτρια (Onassis Stegi, Ελλάδα)
Μέντη Μέγα, χορογράφος (Onassis Stegi, Ελλάδα)

13:15-14:00 | Με τους όρους ποιανού;
Ομιλήτρια:
Janice Parker, καλλιτέχνης/χορογράφος (Ηνωμένο Βασίλειο)

Η χορογράφος, υπέρμαχος της διαφορετικότητας και καλλιτέχνης Τζάνις Πάρκερ θα μοιραστεί την εμπειρία της από την εργασία στον τομέα του χορού για άτομα με αναπηρία τα τελευταία 40 χρόνια. Θα αμφισβητήσει τις τρέχουσες κυρίαρχες ιεραρχίες στην αισθητική, τη μορφή και τις διαδικασίες του χορού, καθώς επίσης στην πρόσβαση και την εκπαίδευση, θα δώσει παραδείγματα διαφορετικών δρόμων και επιλογών, θα εξετάσει τι σημαίνει για τα άτομα με αναπηρία να έχουν ηγετικό ρόλο στον χορό και θα ζητήσει από όλους μας να σκεφτούμε ποιες ενέργειες μπορούμε να κάνουμε προκειμένου να αγκαλιάσουμε τη διαφορετικότητα, να δράσουμε ποικιλόμορφα και να παρουσιάσουμε δυνατότητες για το μέλλον.

14:00-15:00 | Δικτύωση και ελαφρύ γεύμα

Εργαστήρια | 15:00-16:30

Εργαστήριο 1 | Μικρή Σκηνή
Εκπαίδευση και εργασία στον χορό ως καλλιτέχνης με αναπηρία
Με την Janice Parker (καλλιτέχνης/χορογράφος)

Στα αγγλικά, με διαδοχική διερμηνεία στα ελληνικά, καθώς επίσης και στην ελληνική νοηματική γλώσσα.

Ένα εργαστήριο χορού και κίνησης για όλους, με ή χωρίς αναπηρία, επαγγελματίες ή αρχάριους στον χορό. Θα δουλέψουμε ξεκινώντας από το προσωπικό λεξιλόγιο κίνησης του κάθε ατόμου για να εξερευνήσουμε και να αναπτύξουμε δυνατότητες και προοπτικές γύρω από τρόπους κίνησης και απελευθέρωσης του λεξιλογίου του σώματος. Το εργαστήριο θα είναι αυτοσχεδιαστικό, αλλά και κατευθυνόμενο, με ευκαιρίες να δουλέψουμε τόσο ατομικά όσο και ομαδικά, μαθαίνοντας ο ένας από τον άλλον, αλλά και εστιάζοντας στον εαυτό μας.

Στο εργαστήριο αυτό θα έχουν προτεραιότητα άτομα με και χωρίς αναπηρία που έχουν συμμετάσχει στο παρελθόν σε παρόμοια εργαστήρια χορού στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.

Εργαστήριο 2 | Αίθουσα χορού (4ος όροφος)
Χορός σε κοινότητα χωρίς διακρίσεις
Με τη Siobhan Hayes (χορεύτρια) και τον Chris Pavia (χορευτής)
Στα αγγλικά, με διαδοχική διερμηνεία στα ελληνικά, καθώς επίσης και στην ελληνική νοηματική γλώσσα.

Δύο καλλιτέχνες της ομάδας χορού Stopgap, η Siobhan Hayes και ο Chris Pavia, θα πραγματοποιήσουν ένα εργαστήριο σύγχρονου χορού χωρίς διακρίσεις, βασισμένο στις μεθόδους και την προσέγγιση της Stopgap σε ό,τι αφορά την εργασία μέσα στην κοινότητα. Το εργαστήριο θα περιλαμβάνει ένα σύντομο μάθημα τεχνικής, ενώ θα ακολουθήσουν δημιουργικές εργασίες. Το εργαστήριο είναι ανοιχτό σε συμμετέχοντες με και χωρίς αναπηρία, οι οποίοι έχουν κάποια προηγούμενη εμπειρία στον χορό.

16:30-17:00 | Χορευτική παρέμβαση | Φουαγιέ 4ου ορόφου
Σύντομες παρουσιάσεις από τη χορογραφική εξερεύνηση με τίτλο “Cherry-Picked” που δημιουργήθηκε και παρουσιάστηκε στο εβδομαδιαίας διάρκειας iDance Residency στο Μάλμε της Σουηδίας, τον Ιούλιο του 2018.

Συντελεστές:
1η περφόρμανς:
Χορογράφος: Siobhan Hayes (Ηνωμένο Βασίλειο)
Χορεύτριες: Ειρήνη Κουρούβανη (Ελλάδα), Βενετσιάνα Καλαμπαλίκη (Ελλάδα), Φλώρα Βερμίσογλου (Ελλάδα)
Μουσική: Robbins Island Music Group, “Soft Breezes”

2η περφόρμανς:
Χορογράφος: Nadenh Poan (Ηνωμένο Βασίλειο)
Η πρεμιέρα στη Σουηδία έγινε με τους:
Χορεύτριες: Σμαράγδα Βάγια (Ελλάδα), Ναταλία Μπάκα (Ελλάδα), Βιβή Χριστοδουλοπούλου (Ελλάδα)
Στη Στέγη η χορογραφία θα παρουσιαστεί με τους:
Χορεύτριες: Σμαράγδα Βάγια (Ελλάδα), Βενετσιάνα Καλαμπαλίκη (Ελλάδα), Βιβή Χριστοδουλοπούλου (Ελλάδα)
Μουσική: Nadenh Poan, “Drum Wave”

συντελεστές

Συντονισμός: Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
Σε συνεργασία με: Holland Dance Festival (Ολλανδία), Skånes Dansteater (Σουηδία), Stopgap Dance Company (Ηνωμένο Βασίλειο)
Συντονισμός έργου: Ντόρα Βουγιούκα, Μυρτώ Λάβδα
Συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης

διαβάστε περισσότερα

Η Μπετίνα Παναγιωτάρα είναι θεωρητικός χορού. Το 2018 ολοκλήρωσε τη διδακτορική της διατριβή στο βρετανικό Πανεπιστήμιο του Roehampton, διερευνώντας συγκεκριμένες καλλιτεχνικές δομές και πρακτικές του σύγχρονου χορού στην Ελλάδα, από το 2008 κι έπειτα, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση. Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου και έχει μεταπτυχιακό τίτλο σε Σπουδές Χορού από το βρετανικό Πανεπιστήμιο του Surrey. Συνεργάζεται με φεστιβάλ και καλλιτέχνες στην έρευνα, στη δραματουργία και στην παραγωγή, διδάσκει Ιστορία Χορού και διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια. Τα ενδιαφέροντά της εστιάζονται στη δραματουργία, την ιστορία και την ανθρωπολογία του σύγχρονου χορού και της περφόρμανς, ενώ συμμετέχει με την ερευνά της σε διεθνή συνέδρια και έχει δημοσιεύσει σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά. https://roehampton.academia.edu/BetinaPanagiotara

Η Siobhan Hayes είναι προσωρινή καλλιτεχνική συνδιευθύντρια της ομάδας χορού Stopgap, στην οποία εντάχθηκε τον Απρίλιο του 2013. Είναι εκπαιδεύτρια επιπέδου 1 της Franklin Method™ και χρησιμοποιεί αυτή τη μέθοδο, καθώς και μια ποικιλία χορευτικών στυλ, για τον εμπλουτισμό της επαγγελματικής πρακτικής της. Από την ένταξή της στη Stopgap, η Σιβόν Χέις  έχει συνεργαστεί με την ομάδα μαθητευόμενων Sg2 στις παραστάσεις “Exhibition” (χορεύτρια και υπεύθυνη προβών), “The Awakening” και “You Et Vous – European Project” (χορεύτρια). Έχει δουλέψει επίσης με τη Stopgap στο “The Seafarers” (χορεύτρια και χορογράφος), στην Τελετή Αφής της Φλόγας των Παραολυμπιακών Αγώνων του 2016 (χορεύτρια και βοηθός χορογράφος), στο “Where We Begin” (χορογράφος) και στο “The Enormous Room” (υπεύθυνη προβών). Η Σιβόν έχει χορογραφήσει διάφορες αναθέσεις έργων σε κοινότητες, ανάμεσά τους για το Lantern Dance Theatre, τη Wessex Dance Academy και το The Lights – Andover. Την περίοδο 2015-16 συμμετείχε ως ερμηνεύτρια και συγχορογράφος στο “Crossing Borders” (ένα κομμάτι με την υποστήριξη της Stopgap), το οποίο περιόδευσε στη Μεγάλη Βρετανία και διεθνώς το 2016.

Ο Chris Pavia είναι καλλιτέχνης του χορού. Ανάμεσα στους τρέχοντες χορευτές της Stopgap, ο Κρις Πάβια υπήρξε από τους πρώτους που εντάχθηκαν στην ομάδα, το 1997, ως μαθητευόμενος, ενώ πλέον κατέχει τον τίτλο του Senior Dance Artist. Έχει περιοδεύσει στη Μεγάλη Βρετανία και διεθνώς με την ομάδα, μεταξύ άλλων σε περιοδείες στη Σουηδία το 2004 και το 2007, σε περιοδεία στην Ιαπωνία το 2009, στο UK National Tour Triple Bill το 2005, στη UK National Tour Portfolio Collection 2008-09, στο Χορευτικό Πρότζεκτ Μεικτών Ικανοτήτων του British Council στην Αλβανία και τη Ρουμανία το 2009, στο UK National Tour Trespass το 2010 και το 2011, στο European Street Arts Festivals Tour Tracking το 2008 και το 2012, καθώς και στην περιοδεία σε εξωτερικούς χώρους, στο πλαίσιο της Βρετανικής Πολιτιστικής Ολυμπιάδας, SPUN Productions2012. Ως χορογράφος, ο Κρις έχει πρόσφατα χορογραφήσει το “The Awakening” για τη Stopgap, που περιόδευσε σε φεστιβάλ και εξωτερικούς χώρους, σε όλη τη Μεγάλη Βρετανία, τα καλοκαίρια του 2014 και 2015. Με την παράσταση αυτή, ο Κρις έγινε ο πρώτος χορογράφος με μαθησιακές δυσκολίες στη Βρετανία που δημιούργησε έργο το οποίο έκανε περιοδεία σε όλη τη χώρα.

Ο Sander Verbeek εντάχθηκε στη Stopgap τον Σεπτέμβριο του 2018, ως μαθητευόμενος χορευτής της Sg2, μετά τη συμμετοχή του στο Holland Dance, ως χορευτής του πρότζεκτ iDance. Ο Σάντερ Φερμπέηκ εκπαιδεύτηκε από το Holland Dance, μέσω μαθημάτων και πρότζεκτ, από το 2016, ενώ στο διάστημα αυτό εργάστηκε επίσης με τη Nelse van Heurck και, τελικά, συνεργάστηκε με το Εθνικό Μπαλέτο της Ολλανδίας, ως χορευτής στην παράσταση “Touch”, σε χορογραφία του Peter Leung. Έχει συνεργαστεί επίσης με την ομάδα Moving Ground (Βέλγιο) στην παράσταση εξωτερικών χώρων “We All Speak In Poems” της Evelyne van Hecke, ενώ συμμετείχε στο “LABO”, στο Βασιλικό Ωδείο της Αμβέρσας (Βέλγιο). Ο Σάντερ έχει συνεργαστεί επίσης με τη Misiconi Dance Company (Joop Oonk, Ολλανδία) και τη SZENE 2WEI (William Sanchéz, Γερμανία).

Η Janice Parker​ είναι βραβευμένη καλλιτέχνης που ζει και εργάζεται στο Εδιμβούργο της Σκωτίας. Είναι καλλιτεχνική διευθύντρια της Janice Parker Projects, μιας σκοπίμως μικρής εταιρείας καλλιτεχνών, η οποία δραστηριοποιείται σε διάφορες μορφές τέχνης, σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο. Η ομάδα αυτή συνεργάζεται με μια πληθώρα ανθρώπων, χώρων, οργανισμών και πλαισίων, προκειμένου να στηρίξει την ανάπτυξη νέων μορφών χορού σε καινούριους χώρους και τόπους, να γαλουχήσει και να εκπαιδεύσει τη μελλοντική γενιά καλλιτεχνών χορού και να αμφισβητήσει ή/και να καλλιεργήσει τις προσδοκίες και τις εμπειρίες σχετικά με το ποιος μπορεί να χορέψει και τι μπορεί να είναι ο χορός. Η Τζάνις Πάρκερ διδάσκει, χορογραφεί, δίνει διαλέξεις και συνηγορεί υπέρ της διαφορετικότητας στον χορό.

Η Βενετσιάνα Καλαμπαλίκη αποφοίτησε το 2016 από την Κρατική Σχολής Ορχηστικής Τέχνης και από το τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2014 συνεργάζεται με τη Hellenic Dance Company σε παραστάσεις στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, καθώς και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σε χορογραφίες των Martha Graham, Jasmin Vardimon, Paul Blackman & Χριστίνας Γουζέλη (Jukstapoz) και Millicent Hodson & Kenneth Archer. Το 2017 συμμετείχε στο “Rapidly Becoming” του Συνδέσμου Χορού και στο “Democracy in America” του Romeo Castellucci, στο Φεστιβάλ Αθηνών. Το 2018 πήρε μέρος στην όπερα «Ρωμαίος και Ιουλιέττα», σε σκηνοθεσία Νίκου Μαστοράκη, συνεργάστηκε με τη χορογράφο Ίρις Καραγιάν στο έργο “17 gestures forced uttered”, καθώς και με τον Κωνσταντίνο Ρήγο στο έργο «Ιεροτελεστία της Άνοιξης», ενώ έλαβε μέρος στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα iDance, σε συνεργασία με τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, στην Αθήνα και τη Σουηδία. Έχει παρουσιάσει δική της δουλειά με τίτλο «Συνειρμός» στο Bios και το «Φεστιβάλ Τσέπης» το 2016.

Η Βιβή Χριστοδουλοπούλου ξεκίνησε να χορεύει το 2003 (σύγχρονο / αυτοσχεδιασμό / σόλο / ομαδικό). Επαγγελματικά, έχει συμμετάσχει, είτε με μεικτές ομάδες είτε ως ανεξάρτητη περφόρμερ/χορεύτρια, σε διάφορα φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια και εργαστήρια αυτοσχεδιασμών (contact improvisation). Στους Παραολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004 συμμετείχε εθελοντικά ως «ερμηνεύτρια – χορεύτρια», (η μόνη με αναπηρία), στις Τελετές Έναρξης και Λήξης, ενώ έχει συνεργαστεί με σημαντικούς χορογράφους: Νατάσσα Αρέθα, Αγγελική Παπαδάτου, Γιώργο Χρηστάκη, Κωνσταντίνο Μίχο, Μαρία Κολιοπούλου, Αλέξη Φουσέκη, Μέντη Μέγα. Από το 2014 έως σήμερα συμμετέχει σε εργαστήρια για χορευτές με και χωρίς αναπηρία, αλλά είναι και ενεργό μέλος του ευρωπαϊκού προγράμματος iDance της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση.

Η Φλώρα Βερμίσογλου πήγε σχολείο στα πλαίσια της Ειδικής Αγωγής και φοιτάει αυτή την περίοδο στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Διημέρευσης ΑΜΕΑ Ι.Π.Α.Π. «Η Θεοτόκος». Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με τον χορό και τη ρυθμική γυμναστική, στα προγράμματα των Special Olympics Hellas. Έχει λάβει μέρος σε πανελλαδικούς και παγκόσμιους αγώνες Special Olympics, στη Σαγκάη (2007), την Αθήνα (2011) και το Λος Άντζελες (2015), ενώ την επέλεξαν να συμμετάσχει στους παγκόσμιους αγώνες που θα διεξαχθούν στο Άμπου Ντάμπι τον Μάρτιο του 2019. Έχει λάβει μέρος στην παράσταση «Είμαι ένας χορευτής», που διοργάνωσε η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση το 2015, και πήρε μέρος στο εντατικό εργαστήριο του iDance της Στέγης στη Σουηδία, τον Ιούλιο του 2018. Τέλος, συμμετέχει κάθε χρόνο σε εργαστήρια χορού και χοροθεατρικά δρώμενα.

Η Μέντη Μέγα γεννήθηκε στην Αγγλία το 1978. Αποφοίτησε από την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης το 1998 και συνέχισε για μεταπτυχιακές σπουδές στο London Contemporary Dance School του Πανεπιστημίου Kent. Δουλεύει ως χορογράφος και δασκάλα χορού και ιστορίας χορού, παραδίδει εργαστήρια, γράφει άρθρα και δίνει ομιλίες γύρω από τον χορό και την περφόρμανς. Συνεργάζεται με καλλιτέχνες από διάφορα πεδία και τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται στον τομέα της προσβασιμότητας του χορού σε ανθρώπους με αναπηρία. Μεγάλο μέρος της πρόσφατης δουλειάς της περιστρέφεται γύρω από τα θέματα της ταυτότητας και της νεότερης ελληνικής ιστορίας, με κεντρικό άξονα το σώμα ως σημείο τομής του προσωπικού και του συλλογικού βιώματος. Έχει πραγματοποιήσει τις παραγωγές: «Ποιητικό Άσυλο» (Φεστιβάλ Αθηνών, 2008), «Το Μαντρόσκυλο, μια αλληγορία για τα Media» (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, 2010), «Μεταπολίτευση» (Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, 2012), “Sweet Abyss” (Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, 2014), «Transforming Me, ένα δίγλωσσο σόλο» (MIRfestival 2014, 5η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, 21ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, Danae Festival Milan 2015), «Τρίπλες και Τριπλέτες» (παράσταση για εφήβους, εκπαιδευτικό πρόγραμμα Στέγης, 2017-18), “Trapped” (Fast Forward Festival, συμπαραγωγή Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση και Εθνικού Θεάτρου, Εθνικό Θέατρο 2018).

Η Ντέμη Παπαθανασίου ασχολείται με τον χορό από το 2013, παρακολουθώντας τα εργαστήρια χορού για άτομα με και χωρίς κινητικές αναπηρίες της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση και παίρνοντας μέρος στο International Dance Festival “Unlimited Access” που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το 2015. Έκτοτε, παρακολούθησε πολλά εργαστήρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό με μεικτές ομάδες χορού (Candoco Dance Company, Spinn Dance Company). Παράλληλα, συνεχίζει να παρακολουθεί στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση τα εργαστήρια του προγράμματος iDance, συμμετέχοντας σε εργαστήρια στο εξωτερικό με τις υπόλοιπες ομάδες του iDance: Holland Dance Festival (Ολλανδία), Skånes Dansteater (Σουηδία), Stopgap Dance Company (Ηνωμένο Βασίλειο). Πρόσφατα, ολοκλήρωσε τις σπουδές της στον χορό αποκτώντας Bachelor of Arts στις πρακτικές σύγχρονου χορού (Minor BA in Contemporary Dance Practice, στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας). Πήρε μέρος επίσης σε σεμινάριο χορού και διδασκαλίας μεικτών ομάδων της Axis Dance Company στην Αμερική. Τέλος, παρουσίασε την πρώτη χορογραφική της δουλειά στο Ourfestival4, τον Αύγουστο του 2018, στα πλαίσια του Φεστιβάλ Χαλανδρίου.

Η Madeleine Månsson άρχισε να ασχολείται με τον σύγχρονο χορό το 2012 και έκτοτε έχει συμμετάσχει σε διάφορες χορευτικές παραγωγές και πρότζεκτ. Από το 2016 δουλεύει ως χορεύτρια στο Skånes Dance Theater του Μάλμε της Σουηδίας. Έχει σπουδάσει Παραλλαγές στη λειτουργία του σώματος και Χορογραφία στο Πανεπιστήμιο Τεχνών της Στοκχόλμης. Η Μαντλέν Μένσον συμμετείχε από την πρώτη μέρα στο πρόγραμμα iDance, το οποίο είχε αποφασιστική συμβολή στην εξέλιξή της ως χορεύτριας και δασκάλας χορού. Όπως πιστεύει η ίδια, ο χορός είναι κάτι που ανήκει στον καθένα, μια και με τον χορό μπορείς να ταξιδέψεις οπουδήποτε αλλού χωρίς να φύγεις από εκεί που βρίσκεσαι.